lafemme.blogg.se

En blogg med det lilla extra.

En kväll som denna.

Publicerad 2014-02-10 22:31:00 i Allmänt,

Blir frustrerad på mig själv. Sitter kvällen innan två seminarium och försöker ta mig igenom alla böcker. Är så stressad att jag inte kan förmå mig själv att göra något vettigt. Haha... vill bara skratta åt mig själv. Som tur är har jag en idé. Det kan bli något stort. Men tiden är knapp och jag är redan trött, trots en sovmorgon till tolv idag. Det är inte klokt vad länge jag sover nu. Kanske har jag järnbrist? Kanske är det mörkret. Känner mig ändå äckligt lugn. Intalar mig själv att det här kommer fixa sig. Lyssnar för tillfället på Gentlemen - Superior. Känner rytmen...natten kan bli lång.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela