lafemme.blogg.se

En blogg med det lilla extra.

Ledig

Publicerad 2014-01-16 18:13:00 i Allmänt,

Har varit hemma under jul och nyår. Firade jul hemma hos mina föräldrar. Därefter åkte de ensamma iväg till Budapest. - Det är dem värda! Hemma  i det gråa Sverige var jag och min lillebror. Strax innan nyår anlände min älskade på landvetter. Dagen spenderades i Göteborg och på Liseberg. Det kändes som Jul igen! - Supermysigt var det! 
 
Nyår firades nere i Halland, vi två ensamma! - Den bästa tiden under ledigheten! Vi åt god mat, satt framför brasan och käkade mängder med chokladpraliner. - Mums! 
 
Efter ledigheten väntade en veckas grupparbete. - Vilket nu är avklarat! Och jag åker hem över en långhelg till föräldrarna än en gång! Vad gäller tentorna jag skrev innan jul så är det godkända! Jag kan verkligen få slappna av nu i några dagar, vilket är lyxigt! - Som student är man nästan aldrig ledig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela